Correction to: A Critical Review of Students’ and Teachers’ Understandings of Nature of Science (Science & Education, (2019), 28, 3-5, (205-248), 10.1007/s11191-019-00051-3)

Hernán Cofré, Paola Núñez, David Santibáñez, José M. Pavez, Martina Valencia, Claudia Vergara

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaComentario/Debate

Resumen

The original article unfortunately contains incorrect presentation of Tables 1, 3, 4, 5 and 6.

Idioma originalInglés
Páginas (desde-hasta)221-232
Número de páginas12
PublicaciónScience and Education
Volumen29
N.º1
DOI
EstadoPublicada - 1 feb 2020
Publicado de forma externa

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Correction to: A Critical Review of Students’ and Teachers’ Understandings of Nature of Science (Science & Education, (2019), 28, 3-5, (205-248), 10.1007/s11191-019-00051-3)'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto